Leverantörsoberoende hårdvarusupport för hållbar drift av ditt datacenter
TPM ökar livslängden på dina IT-investeringar och ger både ekonomiska och hållbarhetsmässiga fördelar för ditt datacenter.
Third Party Maintenance (TPM) eller tredjepartsservice är en supportlösning som inte är bunden till en specifik tillverkares ofta kostsamma serviceavtal. Med leverantörsoberoende hårdvarusupport genom Shibuya fortsätter IT-utrustningen i dina datacenter fungera långt efter att ditt ursprungliga garantier och serviceavtal löpt ut. Det ger dig minskade kostnader för service, förlänger livslängden på investeringarna i serverhallen och gör IT-driften mer hållbar.
Med Shibuyas TPM-lösning har du en lokal kontakt för all infrastruktur oavsett märke och drar fördel av vår mångåriga erfarenhet inom datacentertjänster. Det ger dig en bättre helhetsbild över alla dina IT-miljöer, minskad administration och en personlig, lokal service som snabbt är på plats när du behöver den.
Med leverantörsoberoende hårdvarusupport får du ut mer av dina investeringar kring IT-driften. Det är du, och inte tillverkaren, som avgör livstiden på din hårdvara och du kan tryggt skjuta investeringar på framtiden genom löpande underhåll. Det är också bra för miljön och gör det enklare för dig att leva upp till kraven kring en hållbar IT-infrastruktur.
TPM från Shibuya ger dig en proaktiv helhetslösning för dina IT-miljöer och gör att du vet att din utrustning möter verksamhetens behov, både idag och i morgon.
Jessica Liljefors
Business Area Manager Shibuya Care
Mobil: 070-873 60 09
E-post: jessica.liljefors (a) shibuya.se